Daar gaan we!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van aimyruudAzie - WaarBenJij.nu Daar gaan we!!!!!!!! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van aimyruudAzie - WaarBenJij.nu

Daar gaan we!!!!!!!!

Door: Ruud en Aimy

10 Maart 2014 | Nederland, Amsterdam

Lieve allemaal!

Waaaahhh!!! Daar zitten we dan. Eindelijk is het zover! Net voorbij de douane, wachtend tot we kunnen boarden!
Na een leuk emotioneel afscheid van onze lieve familie en vrienden, zijn we nu echt klaar voor de reis!

We willen iedereen nog ontzettend bedanken voor het super leuke afscheidsfeest van afgelopen zaterdag!! We hebben het heel leuk gehad, hopelijk jullie ook :)

Morgen om 14.00 uur Nederlandse tijd komen we in Bangkok aan, waar we onze reis gaan beginnen! Nu even wachten op ons vliegtuigje naar Abu Dhabi!

Op naar de gate en we posten snel een volgende uitgebreidere update!!

Dikke knuffel,

Ruud en Aimy

• 10 Maart 2014 - 20:59

Jennifer:

Whaaaaaah!! Ik voel zelfs de spanning in m'n buik als ik jullie berichtje lees! Zooo gaaf! Ga lekker genieten van alles. Dikke kussss

• 10 Maart 2014 - 21:03

Jolien :

Weer een stapje dichterbij!!! Ga genieten genieten genieten samen.... Bangkok (Thailand) is al fantastisch.. En het kan alleen maar mooier worden!! Dikke knuffel en goede reis

• 10 Maart 2014 - 21:37

Elise:

Heeeeeel veel plezier lieve Aimy en Ruud, ben nu al nieuwsgierig naar jullie verhalen . Doe voorzichtig en geniet. Dikke kus x

• 10 Maart 2014 - 23:16

Jim:

Jaloers :-)
    Have fun!!!

• 11 Maart 2014 - 00:02

Wendy:

Goeie reis! Pas goed op elkaar! We volgen jullie, dussss... ;-)

• 11 Maart 2014 - 08:09

Jolanda:

Heeeeeel veeeel plezier op deze bijzondere reis lange reis ! Groetjes XXX

• 11 Maart 2014 - 10:05

Marloes, Norbert,Jinke En Lilou:

Hoi Aimy en Ruud, zoals je weet houden wij ook erg van reizen en zijn we heel erg benieuwd naar jullie ervaringen! Zit een bezoek aan China ook in de planning?
    We gaan jullie volgen! Heel veel plezier en een goede reis. Groetjes, Marloes, Norbert, Jinke en Lilou.

• 11 Maart 2014 - 11:19

Margot:

Wat boffen jullie toch!
    Zomaar vijf uur extra om van de reis te genieten.
    Goede vlucht naar Bangkok!
    Xxx mama

• 11 Maart 2014 - 14:35

Wil:

Hoi Ruud en Aimy ik, wacht met spanning af op julie aankomst daar in Bangkok.

Hoop snel weer iets van jullie te horen. Kusjes mama

• 12 Maart 2014 - 05:53

Mike:

Hoi Aimy en Ruud, fijn dat jullie inmidels goed zijn aangekomen en een "nice loom" hebben. Veel plezier in Bangkok de komende dagen.

Liefs paps.